T

Alla inlägg den 8 juni 2007

Av t - 8 juni 2007 20:06

Turkiet here i come :P

imorn vid typ åtta åker vi till turkland. ska bli så jävla skönt å sola och bada hela dagarna, förutsatt att det är bra väder dåra...


saknar honom som fan!!!

trodde aldrig det skulle vara såhär jobbigt!

Av t - 8 juni 2007 01:04

idag har jag sprungit runt som en galning på jobbet! stressat som fan! det är skönt att känna att man faktiskt får något gjort ibland, har hunnit med jätte mycket idag, fast det var massa folk.

jag och jobbar kompisen lyckades ändå få in lite problem snack emellanåt.. det är så himla skönt att prata med någon helt utomstående ibland, någon som kan säga något annat än att det är bäst som det blev och att jag gjorde båda en tjänst.


jag är en liten patetisk människa som bara tycker att allt suger men det är jag själv som skapar problemen.. jag mår ju såhär för att jag är dum i huvet och inte tänker innan jag gör något. börjar faktiskt känna att jag ångrar mig..


blir så jävla trött på ryktet jag fick höra bara, i allfall när jag fick reda på vem det förmodligen kommer ifrån för den människan är en av dom som vet att det inte är så och absolut inte kommer att bli så. vi har lixom inte ens någon kontakt mer än dom gånger vi råkar träffas ute... så varför hålla på och lägga sig i mitt liv! den här lilla stan borde verkligen få pris för skvaller!




jag vill ringa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards