T

Alla inlägg den 16 maj 2007

Av t - 16 maj 2007 23:48

Usch! idag har varit en såndär jobbig dag då det känns som att man sitter någonstans och tittar på sig själv... känns som att någon annan lever mitt liv åt mig. har mått jätte konstigt både igår och idag, kan inte riktigt sätta finget på vad det är.


igår fick jag en konstig känsla att jag bara ville springa och krama pappa och säga hur bäst han är som orkar med mig! han finns verkligen ALLTID där när man behöver honom men känns som att jag säger för sällan hur mycket jag uppskattar det... tror jag ska skicka ett meddelande innan jag går och lägger mig.


gud vad skönt att det är kort dag imorn då kan man hitta på något för engångsskull. jag och liza pratade om att vi kanske skulle ta en promenad och mata svanarna med christian och liam, annars kanske vi bara går en sväng. Något kul blir det.


If my heart had wings
I would fly to you
And lie beside you as you dream...





Av t - 16 maj 2007 00:06

idag har jag och sara varit i barkaby.

vi skulle hitta på något roligt en sista gång innan hon flyttar, så vi tänkte att vi skulle åka till outlet eller Ikea, för det var ju både roligt och nyttigt.

efter en liten promenad bland alla affärer frågade vi oss själva vad fan det var folk tyckte var så himla bra med outlet, det fanns knappt något.


båda hade varit där en gång innan men kom inte ihåg så mycke och det var väl inte så konstigt, det fanns ju inte mycke att komma ihåg.

vi sket i outlet och åkte till Ikea istället, shit, vad litet det var mot kungens kurva som jag då är bortskämd med :P men mysigt. det var en riktigt trevlig dag!


nu på kvällen har jag lekt lite med dennis, vi gled ett varv runt ringvägen och prata lite viktiga saker, blir alltid så när jag är med honom, så jävla skönt att han finns!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards